Jaarverslag Hendrick de Keyser Monumenten 2021

Het jaarverslag 2021 van 'Hendrick de Keyser' is een bron van informatie over de Vereniging en meteen een interessant naslagwerk voor geïnteresseerden in onze huizencollectie en projecten.

Prijs
€ 12,50
Jaarverslag 2021

Naast algemene informatie en de financiële verslaglegging bevat het jaarverslag een uitgebreid overzicht van de verwervingen en restauratieprojecten uit het verslagjaar.

Elk jaar wordt ook een wetenschappelijk artikel gepubliceerd, op architectuurhistorisch, bouwhistorisch of interieurhistorisch gebied. Dit "jaarartikel" is apart verkrijgbaar in de webshop. De jaarverslagen van de Vereniging vormen zo een interessant naslagwerk voor geïnteresseerden in de huizencollectie en de projecten van de Vereniging.

De jaarverslagen zijn ook online in te zien op onze website.

Jaarverslag 2021