Icon search Icon Facebook Icon Instagram Icon Twitter Icon LinkedIn Icon Play ANBI icon-checkbox Vriendenloterij Bijzondere-locaties Bijzondere-locaties Monument-en-Bed Monument-en-Bed Museumhuizen icon-huren-nav Museumhuizen Hendrickdekeyser Hendrickdekeyser icon-maps icon-left icon-right icon-close icon-phone-call icon-email icon-kamers icon-lijst icon-perceeloppervlak icon-plattegrond icon-woonoppervlak icon-checkmark icon-buitenruimte icon-cart icon-remove icon-quote icon-calendar icon-guests

Veelgestelde vragen Overnachten

 

 

 

Je vindt hier ook de antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Bel 020 5210645 of mail naar locatiehuren@hendrickdekeyser.nl

Vragen en antwoorden

Overnachten bij Hendrick de Keyser
Zijn de locaties voorzien van een eigen keuken?

Alle locaties hebben een ingerichte keuken voor het bereiden van een heerlijk diner. Onze keukens zijn standaard uitgerust met een vaatwasser (met uitzondering van Huis Bonck en de atelierwoning in Vlieland), een (combi)oven, koelkast, Nespresso apparaat, en waterkoker. Servies en keukengerei is ook aanwezig. 

Kan ik mijn verblijf verlengen?

Als jouw locatie beschikbaar is kan je je verblijf altijd verlengen. Neem voor de beschikbaarheid contact op met de Vereniging via 020-5210645

Zijn handdoeken en beddengoed aanwezig?

Ja, het is inclusief beddengoed en handdoeken. Bij een boeking voor twee personen maken wij één slaapkamer gereed, bij een boeking voor vier personen twee slaapkamers, en bij boeking voor zes personen drie slaapkamers. Mocht je hiervan willen afwijken, dan kun je dit bij je reservering aangeven.

Is er een babybedje aanwezig?

Op de volgende locaties is een babybedje (tot 3 jaar) aanwezig: Huis Dijkstra, De Oude Molen, Huis Tichelaar, Huis Oosterleek, De Atelierwoning, Het Proveniershuis, Gemeenlandshuis Maassluis, Huis Zonnehoek en Huis Van Ravesteyn.

Let op: vraag hier naar bij de reservering dan wordt het bedje alvast voor je klaar gezet. Je dient hiervoor wel zelf linnengoed mee te nemen.

Zijn huisdieren toegestaan in de locaties?

Huisdieren zijn niet toegestaan in onze locaties.

Is er Wifi?

Je kunt gratis gebruik maken van Wifi. De inloggegevens liggen voor je klaar in de locatie.

Hoe zit het met de toegankelijkheid?

Het appartement in Maassluis ligt op de begane grond en is geheel gelijkvloers. De ingang is gelegen aan de Havenzijde, bereikbaar via enkele treden die leiden naar het straatniveau aan de kade.

De andere locaties zijn bereikbaar via een (soms steile) trap

Hoe werkt de 10% ledenkorting?

Een goede reden om lid te worden van Vereniging Hendrick de Keyser, want als lid van de Vereniging krijg je 10% korting op de huurprijs. Bij het maken van een online boeking wordt met behulp van uw lidmaatschapsnummer de 10% ledenkorting korting automatisch verwerkt in de huurprijzen van de vakantiehuizen.

Wat zijn de in en uitcheck tijden?

De in en uitcheck tijden voor de verschillende locaties zijn:

Lees meer
Hoe check ik in?

Uiterlijk een week voor je verblijf krijg je de informatie voor het inchecken. Wij werken op alle locaties (behalve Warmond en Vlieland) met toegangscodes zodat je helemaal op eigen gelegenheid kan inchecken. Voor Warmond en Vlieland werken we met een sleutel. Hoe je deze in je bezit krijgt, wordt uitgelegd in de informatie die je een week voor verblijf krijgt.

Hoe neem ik contact met jullie op?

Ons kantoor is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 – 17:00 uur. Het is gesloten in het weekend en tijdens feestdagen.

Op locatie kan je ook contact opnemen met de beheerder. Diens gegevens staan in de informatie die je hebt ontvangen voor het inchecken.