Waar ben je naar op zoek?

Persberichten, jaarverslagen en beleidsstukken

Alle relevante stukken van Vereniging Hendrick de Keyser op een rijtje.  Eenvoudig te downloaden als PDF.

Kaft jaarverslag over 2019

Jaarstukken

Het jaarverslag van Vereniging Hendrick de Keyser verschijnt elk voorjaar en geeft gedetailleerde informatie over de activiteiten van de Vereniging, met hoofdstukken over aanwinsten en restauratieprojecten, verenigingszaken en de jaarcijfers.

Elk jaarverslag bevat een of meerdere achtergrondartikelen over het huizenbezit.

Jaarverslag 2019
Jaarrekening 2019

Jaarverslag 2018
Jaarrekening 2018

Jaarrekening 2017

Jaarrekening 2016

Jaarverslag 2015
Jaarrekening 2015

Belegginsstatuut

Schaijk Rijksweg 56 foto Arjan Bronkhorst 5

Beleidstukken

Hieronder vindt u onder andere PDF-files van de notulen van de algemene ledenvergadering en de meest recente statuten.

Beleid lange termijn periode 2018 - 2022
Meerjarenbegroting 2018 - 2022