
Hoe kan ik een reparatieverzoek indienen?
Voor reparatieverzoeken kunt u contact opnemen met de afdeling reparatieverzoeken. Zij zijn voor spoedzaken bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 via telefoonnummer 020 521 0640. Per mail zijn zij de hele dag bereikbaar via reparatieverzoek@hendrickdekeyser.nl. U kunt dus gerust een email sturen. U kunt ook contact met hen opnemen wanneer u advies wilt over het gebruik van uw pand of onderhoud dat u zelf uit wilt voeren.

Uw reparatieverzoek wordt door de afdeling reparatieverzoeken bekeken waarna wordt vastgesteld of de huurder of Hendrick de Keyser zorg draagt voor de reparatie. Vervolgens verlenen wij opdracht aan een uitvoerende partij, zoals een aannemer of installateur. De uitvoerende partij neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken voor herstel. In sommige gevallen is de oorzaak niet eenvoudig vast te stellen, wij nemen dan contact met u op om een afspraak te maken voor een inspectie, eventueel samen met de uitvoerende partij, en zullen dan een plan van aanpak opstellen.
Let op: verleen nooit zonder overleg of toestemming een reparatieopdracht aan een uitvoerende partij of klusbedrijf, want dan zijn de kosten altijd voor u. Zelf opdracht verlenen mag alleen in geval van calamiteiten buiten kantoortijd. U dient dan altijd alsnog zo snel mogelijk contact op te nemen met Hendrick de Keyser.