2 juni 2023

Datumwijziging: Algemene Ledenvergadering verzet naar 30 juni 2023

Wegens onvoorziene omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt de Algemene Ledenvergadering van Vereniging Hendrick de Keyser te verzetten van zaterdag 10 juni naar vrijdag 30 juni 2023.

De nieuwe datum voor de Algemene Ledenvergadering is vrijdag 30 juni 2023De locatie en tijd blijven ongewijzigd. De agenda is niet gewijzigd. Excuses voor het eventuele ongemak die deze late datumwijziging met zich meebrengt. Leden worden ook per brief over deze wijziging geïnformeerd.

Opnieuw aanmelden

Als u naar de ALV komt, wilt u zich dan vóór 23 juni (opnieuw) aanmelden door een e-mail te sturen naar alv@hendrickdekeyser.nl of telefonisch op 020-5210630 o.v.v. uw naam en lidmaatschapsnummer.

Het digitale Jaarverslag 2022 (m.u.v. de financiële toelichting), het Jaarartikel alsmede het voorstel tot statutenwijziging (met toelichting) vindt u op onze website: www.hendrickdekeyser.nl/alv. De Jaarrekening 2022 en de financiële toelichting worden voorafgaande aan de vergadering op de website geplaatst.