Icon search Icon Facebook Icon Instagram Icon Twitter Icon Play ANBI icon-checkbox Vriendenloterij Bijzondere-locaties Bijzondere-locaties Monument-en-Bed Monument-en-Bed Museumhuizen icon-huren-nav Museumhuizen Hendrickdekeyser Hendrickdekeyser icon-maps icon-left icon-right icon-close icon-phone-call icon-email icon-kamers icon-lijst icon-perceeloppervlak icon-plattegrond icon-woonoppervlak icon-checkmark icon-buitenruimte icon-cart icon-remove icon-quote icon-calendar icon-guests

Voor bestaande huurders

Aan de monumenten van de Vereniging is zo nu en dan onderhoud nodig om prettig én veilig te kunnen wonen en/of werken. Het overgrote deel van onderhoud verzorgt de verhuurder. Reparaties die kleiner van aard zijn komen voor rekening van u als huurder. Een exacte verdeling hiervan kunt u vinden in ons Overzicht reparaties huurder - verhuurder en in bijlage 2 behorend bij uw huurovereenkomst. Hier onder vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen. Mocht uw vraag er niet bijstaan, dan kunt u een mail sturen naar reparatieverzoek@hendrickdekeyser.nl  

Reparatieverzoeken en calamiteiten

Voor reparatieverzoeken kunt u doordeweeks tussen 09.00 en 12.00 uur telefonisch contact opnemen op 020-5210640, of een mail sturen naar reparatieverzoek@hendrickdekeyser.nl

Is er sprake van calamiteit en heeft het spoed*, bel 020-5210640 (maandag - vrijdag, 9.00 - 12.00 uur) of stuur een email naar reparatieverzoek@hendrickdekeyser.nl. Wij zijn inderdaad telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 12 uur, máár wij lezen de hele werkdag de emailbox. U kunt dus gerust een email sturen. 

*Onder spoed verstaat de Vereniging bijvoorbeeld brand, waterschade, uitval van de centrale verwarming of een stroomonderbreking die niet te herstellen is door omzetting van de aardlekschakelaar of het vervangen van een stop in uw meterkast.

In geval van calamiteiten buiten kantooruren, kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw installateur. Bij uitval van uw centrale verwarming of warm-waterinstallatie is dat de installateur waarbij u uw onderhoudsabonnement heeft afgesloten. Bij ernstige lekkage kunt u uw lokale loodgieter of aannemer inschakelen. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons hierover, zo spoedig mogelijk, bij voorkeur per e-mail (reparatieverzoek@hendrickdekeyser.nl), te informeren?

Veelgestelde vragen 

Huurt u een huis van Hendrick de Keyser Monumenten en bent u op zoek naar extra informatie? Bekijk dan onze veelgestelde vragen.

Hier vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen over o.a. reparaties en groot onderhoud, algemene informatie voor huurders, dagelijks onderhoud en gebruik. Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact met ons op via het formulier.

Bekijk hier onze veelgestelde vragen en antwoorden voor huurders