Hoe kan ik een reparatieverzoek indienen?

Voor reparatieverzoeken kunt u contact opnemen met de huurconsulenten van de afdeling Huurzaken. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 via telefoonnummer 020 521 0640, of per mail via huren@hendrickdekeyser.nl. U kunt ook contact met hen opnemen wanneer u advies wilt over het gebruik van uw pand of onderhoud dat u zelf uit wilt voeren.

Uw reparatieverzoek wordt door de huurconsulent beoordeeld. Wanneer de oorzaak van de klacht duidelijk is, verleent de huurconsulent opdracht aan een uitvoerende partij, zoals een aannemer of installateur. De uitvoerende partij neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken om de klacht te verhelpen. In sommige gevallen is de oorzaak van een klacht niet eenvoudig vast te stellen. De huurconsulent neemt dan contact met u op om een afspraak te maken voor een inspectie, eventueel samen met de uitvoerende partij, en zal dan een plan van aanpak opstellen.

Let op: verleen nooit zonder overleg of toestemming een reparatieopdracht aan een uitvoerende partij of klusbedrijf, want dan zijn de kosten altijd voor u. Zelf opdracht verlenen mag alleen in geval van calamiteiten buiten kantoortijd. U dient dan altijd alsnog zo snel mogelijk contact op te nemen met de Vereniging.